سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی آرشیو وبلاگ ارتباط آر اس اس
هشتمین ستاره
جان پیش تو خواهش نشستن دارد دل در حرمت شوق شکستن دارد چون پنجره آفتاب بر پنجره است هر روز دخیل اشک بستن دارد

22




      

گزارش بسیج از شروع مرحله بازپردازش فتنه؛

524


خبرگزاری بسیج: نهم دی امسال را در حالی شروع می کنیم که پس از گذشت چهار سال از فتنه 88 امروز برخی با قدری احتیاط از آن یاد می کنند و ترجیح می دهند از عبارت حوادث سال88 یاسوء تفاهم نام ببرند و از طلب خود نیز بگذرند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری بسیج، مجتبی شاهوار کارشناس مسائل سیاسی در گزارشی به مناسبت حماسه نه دی نوشت دشمنان و احزاب دوقلوی رادیکالی که پس از جدی شدن حضور میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 پس از زمین زدن دولت اصلاحات در اردوگاه وی نفوذ و رسوخ کردند و فضا را مهیای بروز فتنه صهیونیستی- آمریکایی به رهبری تئوریسین­های کنش­های خشونت پرهیز (جین شارپ و سوروس) نموده و در سال جاری نیز با وقوع حماسه سیاسی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب و ناکام شدن از بروز و ظهور فتنه جدید در پی انتقام­گیری از نظام و مردم هستند. تئوریسین ویلچرنشین اصلاحات (بخوانید فتنه) نیز نسخه دهه سی مصدق را نبش قبر نموده و در پی براندازی جمهوریت نظام و انحلال مجلس می­باشد و این همان خبط بزرگی است که مصدق انجام داد و پس از گذشت مدت کوتاهی از انحلال مجلس، دولتش سقوط کرد.

سهم خواهی از دولت تدبیر و امید و قبضه نمودن مدیریت­های ارشدیامیانی نیز به همین منظور در حال وقوع است.رادیکالیسم رسانه­ای و ژورنالیستی و زیر سؤال بردن اصل امامت یا برخی موضوعات حقوق اسلامی از دیگر نشانگان بروز سندرم بازپردازش فتنه است.

معاذالله غفلت و یا تغافل دولتمردان قطعاً ضربه بزرگی به این اعتماد عمومی جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق حماسه اقتصادی خواهد زد.

آری تحریم­ها، مقاومت مردم را بیشتر نمود و امروز این ملت عزت و شرافت ملی، انرژی هسته­ای، عدم دیکتاتوری حزبی و خودکامگی در عرصه اجرایی را توأمان خواستارند و از همه مهمتر خون بهای 25 شهید فتنه 88؛ آرامش و اعتدال در فضای سیاسی کشور برای نیل به آرمان های بلند انقلاب اسلامی می­باشد.

حال و روز مسببین فتنه نیزبسیار روشن و واضح است، سوای مباحثی که امروزه در خصوص عدم محاکمه این افراد و یا رفع حصر و موارد دیگری که در سطح جامعه طرح می­شود، جریان مذکور به دنبال گره زدن این مسایل با معیشت مردم و مباحث حقوق بشری بوده که طرح چنین موضوعی توهین به شعور و افکار عمومی است و اگر عقلای قوم به جای جانمایی موضوع حصر درحقوق موضوعه با زبان دین و ذخیره غنی فقه شیعه با ملت به سان مرحوم میرزای شیرازی­ صحبت نمایند ،بازگویی این جرم بزرگ که می­توانست در حکم محاربه با امام زمان (عج) هم باشد؛ دادگاه افکار عمومی مهر باطل شدی بر این افراد خواهد زد که به گورستان تاریخ بپیوندند!

خواسته و تلاش خانواده نیروهای انقلاب در 9 دی امسال به پیرایش ناآراستگی­های تحمیلی فتنه گران بر دولت معطوف خواهد بود.

مجتبی شاهوار، کارشناس سیاسی

انتهای پیام /



      

لبیک




      

نتیجه




      
در پی درگذشت مادر وزیر امورر خارجه
فرهنگ نیوز: محمد جواد ظریف در پی در گذشت مادرش پستی را در شبکه های اجتماعی قرار داد که روزنامه صهیونیستی ها آرتص این واقعه را به وی تسلیت گفت. لازم به ذکر است روزنامه ی هاآرتص از قدیمیترین روزنامه های اسرائیلی است و دفتر آن در تلاویو قرار دارد.




      

نتیجه




      

هشتمین ستاره




      

به یاد کربلا دل‏ها غمین است
دلا خون گریه کن چون اربعین است

 






برچسب ها : اربعین  , 
      
<      1   2      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بعد از مدتها سلام

+ سلام @};-



+ سلام ، صاحب این وبلاگ پس از سالها به شهر خود (پارسی بلاگ) آمده است @};-B-):-|:D خوش آمدی خوش آمدی



+ از عرش صدای ربنا می آید آوای خوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید



+ و....



+ اهمیت نماز...



+ پیامبر اکرم (ص) فرمودند که خداوند متعال می فرماید : « لولا رجال خشّع و صبیان رضّع و بهائم رتّع لصبیت علیکم العذاب صبّا » اگر مردان متواضع و کودکان شیر خوار و چهارپایان علف خوار در میان شما نبود هر آینه عذاب را بر شما نازل میکردم (جواهر السنیة ص 335 ح 354 ) ( کار برخی از انسانها بر اثر نافرمانی از خداوند به جایی می رسد که به خاطر چهارپایان مورد عفوو رحمت قرار می گیرند )

+ چقدر خوب....



+ ....



+ زندگی خوردن وخوابیدن نیست زندگی جنبش وجاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است از تماشاگه آغاز حیات تا به جایی که خدا می داند